2012. november 28., szerda

mulatságos....

.....amikor Máté hajnalban megjelenik a hálószobánk melletti wc-nél, hog pisiljen és társaságnak vele vannak az alvós plüss állatai, teljes létszámban és fizikai valójukban: a macska (50 cm), a bárány (30 cm) és a tigris (20 cm).
Biztos nekem sem menne ezek nélkül... :D
Reggelenként Máté beül a nappaliban a kanapé sarkába, be kell takarni a lábát és míg komás, addig ott nézi a meséket és nem díjazza, ha zavarjuk, vagy hozzászólunk. Marcus meg azt nem díjazta, ha nem csinálhatta, amit Máté, így mostanában minden reggel csatlakozik hozzá: legalább 30 másodpercre, mert aztán eszébe jut, hogy halaszthatatlanul el kell rohannia valahová: vagy a fürdőszobát ellenőrizni, vagy a felmosót elővenni, vagy a hűtőbe benézni.... :D


Az unokahúgomnak most volt a 6. születésnapja. Általában nagy gond, hogy mit ajándékozzunk egy olyan gyereknek aki tele van játékokkal. Az idén azt találtam, ki, hogy csinálok neki egy 1 méter nagyságú katicát, amire rá is tud ülni. Az elején elégedett voltam az eredménnyel, aztán minél tovább néztem, annél több hibát találtam benne. Ebben a Barna is segített, aki kifogásolta, hogy milyen a feje, miért nincs lába, hol az orra, milyen a pöttyök elhelyezkedése stb.. A munka nagy része azzal telt, hogy minden varrás tripla legyen, mert az előző művem (egy versenyautó párna az öccsének), egy héten belül hullatni kezdte a gyöngy tömését.:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése