2013. május 21., kedd

Video

A versmondólányfiú mindennapos jelenség nálunk.
Na, nem a Zsebtévé műsorát nézzük (kemény dolog, hogy a legtöbben már azt sem tudják miről beszélek, mert kb 30 éve nem megy a tévében), hanem Máté ad elő különböző énekeket és verseket. 20-30 ilyen elem van a repertoárjában, de a két kedvence a Gyerekek, gyerekek, szeretik a perecet, meg a Töröm töröm a mákot:

Egyébként, ha nem lett volna érthető, a következőt mondta: töröm-töröm (a) mákot, sütök vele paprikás krumplit. Ice tolla motolla neked adom papája.  (ezt a ragozást én sem értem, de mindegy)
Mivel empatikus gyerek, és az apja nincs oda a mákos kalácsért, ezért a kedvért a mákból inkább paprikás krumplit csinált neki. :D
Igazából nem tudom eldönteni, hogy mennyire beszél érthetően, mert én már megszoktam. Mivel jelenleg a füle folyamtosan be van gyulladva az orrmandulája miatt, ezért rosszul is hall, így nem csoda, ha nehezen lehet rávezetni a helyes kiejtésre.
Arra nem panaszkodhatom, hogy nem akar beszélni: már az is előforult, hogy egy csacsogós altatás közben visszasírtam a csendesebb időszakot. :D

2 megjegyzés:

  1. Édes :DDD
    Szerintem lehet érteni, legalábbis ha nem olvasom előtte, hogy mit mond, akkor is értettem volna :)

    VálaszTörlés