2013. május 7., kedd

Máté mondta

Este pakoltam össze a játékokat az udvaron és észrevettem, hogy 5 csiga fészkelt be a libikóka alá.
Nem vettem le, gondoltam másnap reggel megmutatom Máténak, hogy jót nevessen azon, hogy beköltöztek a csigák.
Másnap már felkelés után elmondtam Neki, hogy mit láttam. Kézen fogott és még pizsamában kisétált velem a játékokhoz. Mikor felfordítottam a libikókát egy csigát sem találtam.
-Nem tudom hová tűntek a csigák, Máté.- Ő gyengéden megsimogatta az arcomat és együttérző sajnálattal a hangjában azt mondta:
- Nem baj Mama, biztos elfutottak.

Barna szereti heccelni Mátét. Máté mondta, hogy ne nyúljon a kockákhoz, mert kell neki az építéshez,  de Barna csak próbált elcsenni belőle egyet-egyet.
Mikor Máté belefáradt, felállt, odafordult az apjához, csipőre tette az egyik kezét, a másikkal figyelmeztető intő mozdulatot tett, majd mély komolysággal, fenyegető hanglejtéssel azt mondta:
- Papa, egyszer már szóltam!!!!


Mátéval egyezkedtem, hogy hány mesét szeretne este.
- Három jó lesz, Máté?
-Nem, kettő!
- Melyik a több, a kettő vagy a három? Hosszas gondolkodás után, egy leereszkedő sóhaj kiséretében megszólal:
- Na jó, akkor legyen három!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése