2013. május 13., hétfő

Mit is mondjak

Nem vagyunk már megint betegek, hanem még mindig. Kisebb megszakításokkal szeptember óta folyamatosan.
Mindez oda vezetett, hogy Máténak folyamatosan asztmagyógyszert kell adni, na meg az orrmanduláját kiveszik május 29-én.
Mármint ha addig meggyógyul. Ez kissé abszurd: ahhoz, hogy meggyógyuljon ki kell venni az orrmanduláját, de addig nem veszik ki amíg meg nem gyógyul. :(

A munkahelyemen minden rendben: a munka nagyjából érdekes, a főnök jó, a csapattal ismerkedem, bár kissé furcsa, hogy 10-15 évvel fiatalabbak nálam.

A mai nap lezárásaként kis vidámkodó történet:
Barna vidéken volt, csak éjfél felé lehetett rá számítani. Így egyedül voltam a fürdetésnél, ami egyáltalán nem volt gáz, de a fektetésnél már erős kihívásokkal küzdöttem.
Megpróbáltam bevinni őket a hálószobánkba, hátha befekszem kettőjük közé, mesélek és elalszanak. Nem vált be. Marcus a saját ágyában akart aludni, Máté meg maradni akart. Így csak Marcust vittem vissza a helyére és próbáltam elaltatni. Majdnem sikerült is, amikor Máté elkezdett kiabálni, hogy Mama gyere, Mama siess. nem tudtam mi a gond, de ha azt mondja siessek, akkor sietek. Odaértem, de kiderült, hogy csak unatkozott egyedül és beszélgetni akart.
Így felpakoltam őt, meg a 100 millió alvós állatát és elindultam, hogy visszavigyem a szobájukba. A lépcsőfordulóban szembetalálkoztunk Marcussal, akit az alvós báránya kisért (félig a földön lógva, feje csattogva a kövön).
Megkérdeztem: Hát te Marcus hová mész? Nem igazán számítottam válaszra, de Máté mégis kapásból rávágta: Vásárolni.
Mást nem is tudtam, mint röhögni ezen.
Vagy mégsem volt ez olyan vicces, csak én voltam fáradt a hajnali négyes kelés után és már sírva vígadtam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése