2012. december 5., szerda

A pancser női és férfi megfelelője

Barna szerdán Mátét vitte hallásvizsgálatra. Az egyik halláscentrumban ingyenesen- szívességből (a gyerekkorházban nem volt megfelelő eszköz, hogy valójában megvizsgálják a hallását) vizsgálták meg, így írott leletet sem kaptunk. A vizsgálat megállapította (Barna elmondása szerint) hogy a középfülben pangó váladék van, amely tompa hallást eredményez. Az első kérdésem az volt:
- de melyik fülben?
- hogyhogy melyik fülben, a középfülben!
Mint kiderült kedves férjem úgy képzelte, hogy a középfül azért középfül, mert az agyban a két fül között- középen- van.
Barna és Máté szombat este elmentek vidékre a nagyszülőkhöz és úgy tervezték, hogy vasárnap ebédre ismét itthon lesznek. Vasárnap délelőttre már végképp leterített a nátha. Kitaláltam, hogy gyógy forralt bort fogok inni: sok borssal, gyömbérrel és erős pistával. Gondoltam, hogy egy fél liter borból csinálom és aztán megiszogatom amíg Marcus alszik.
11-kor elaludt, így nagy erőbedobással és optimistán nekiálltam és megfőztem szép lassú tűzön, ahogy a recept írta.
10 perc alatt elkortyolgattam a löttyöt.nem volt rossz csak mart, csípet, de gondoltam, minél jobban csíp annél inkább használ és annál több erőm lesz a megfázott gyerekeim pátyolgatására. Semmi mást nem éreztem az első 10 percben csak az erős pistát. Aztán jött a felismerés: úgy becsíptem, ahogy kb már 15 éve nem......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése