2013. március 6., szerda

Újra munkában

Pénteken elkezdtem ismét dolgozni. Illetve pontosabban még munkát nem végeztem csak frissítő jellegű tréningeken veszek részt jövő szerdáig napi nagyon-nagyon sok órában. Az új csoporttársaim kedvesnek tűnnek, de furcsa érzés, hogy nem olaszul és néha angolul kell beszélni hanem csak angolul- be kell valljam az nem a legerősebb oldalam. rá kell erősítenem, hogy visszaszerezzem a nyelvi magabiztosságomat.Be kell valljam az angolt azóta nem használtam (és nem is hiányzott) mióta eljöttem 3,5 évvel ezelőtt.Igazából nem sok minden változott,így olyan,mintha néhány hete mentem volna el.

A fiúk gyűrik a családi napközit s úgy látszik nagyon élvezik: mosolyogva fogadnak, amikor értük megyek. Máténak meg különösen jót tett, hogy Marcus is csatlakozott hozzá: oldódhatott benne valamilyen feszűltség és most már szinte normális mennyisgben beszél (bár vannak még próblémák a Máté- magyar szótár összeállítával) és a helyes nyelvtani szabályokat alkalmazza. Még néhány alkalommál járunk TSMT-re, de olyan megterhelő ezt megoldani, hogy feladjuk és inkább majd később ismét elmegyünk hozzá, hogy nézze meg, hogy állunk a kétkezességgel és az ebből adódó disgráfia, diszlekszia tünetekkel.
Marcus kezd ismét beszélni és mióta 2 hete abbahagyta a szopást (termszetes, hogy nem önként és dalolva), szinte minden éjszakát végigalszik és vagy 6,30 körül kell vagy úgy kell ébreszteni hétkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése